SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Wednesday, May 23, 2012

KJ JUARA PUSING

Selesai sudah DEBAT RAFIZI VS KHAIRI,tanggapan saya kali ini meleset sekali apabila KHAIRI mengeluarkan hujanh penafian dan gagal menjawab bebeapa soalan yang di ajukan oleh RAFIZI.Mungkin inilah benih UMNO yang terbaik terdapat di malaysia.Jika saya sebagai mahasiswa ketika ini nescaya saya akan UNDI PR pada PRU 13 nanti. Khairi terang-terang gagal mengemukan data yang jelas kemana duit petronas di belanjakan ketika ZAMAN PAK LAH BADAWI,sememangnya malaang sungguh KETUA PEMUDA UMNO ini.Biarpun KHAIRI kelihat segak berpakaian namun apa yg di tuturkan lebih kepada penafian dan serangan ke atas DSAI walhal tajuk perdebatan PTPTN bukannya DSAI. Tidak terkejut sebenarnya keadaan ini kerana di dalam siber terutama FB sememangnya AGEN UMNO apabila berdebat selaalunya gagal menjawab soalan yang di utarankan tidak hairanlah jika KHAIRI juga bersikap sedemikian... IKAN BILIS DI TEKAN JERUNG DI BIARKAN HIDUP HARAPAN

1 comment:

Anonymous said...

aku sependapat dgn ko tentang soalan rm237 billion yg diambil dr petronas semasa pentadbiran pak lah badawi.

kj nampak tergamam dgn soalan rafizi tersebut....pastnya di luar jangkaan nya sama sekali soalan tersebut akan di tanya kpdnya.

dia mungkin membuat persediaan untuk menepis dan menangkis soalan mengenai pentadbiran najib...tetapi apabila soalan PUKULAN Maut ini di ajukan....dia berpusing2 menghabiskan masa untuk tidak menjawab.

TAHNIAH RAFIZI...kj ko kena tumbukan ceduk mu...hahaha. kesian menantu pak lah ni.