SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Sunday, September 7, 2008

EZAM DI TV9?

Sebentar tadi saya terbuka chanel tv9 mungkin kebetulan ketika saya membuka siaran tersebut ada iklan rancangan yang selalu di tunggu oleh orang politik iaitu rancangn HUJAH.Rancangan itu di adakan setiap hari isnin pukul 9 mlm tak salah saya,untuk hari isnin 8HB SEPT 2008 rancangan HUJAH bertajuk MELAYU DALAM KETAKUTAN dan ahli panel yang di jemput adalah EZAM MD NOOR,pada mulanya saya tak berapa nak endah tetapi apabila terdengar nama EZAM sebagai ahli panel terus saya rasa mahu menonton rancangan itu esok dan tidak akan melepaskannya.Dengan gaya hujah yang akan di berikan oleh EZAM tidak menghairankan saya tetapi saya ingin melihat apa isi atau intipati yang di bawa oleh EZAM sebagai ahli UMNO.

No comments: