SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Wednesday, April 22, 2009

CALON BEBAS DUN PENANTI

Hari ini telah di umumkan calon bebas yang akan brtanding di PRK DUN PENANTI.AMINAH adalah bekas KETUA WANITA PKR PULAU PINANG,beliau telah bertindak keluar PARTI KEADILAN RAKYAT pada tahun 2007.Calon bebas ini di percayai datang dari kumpulan yang kecewa dan tidak mendapat layanan istimewa DATO SERI ANWAR IBRAHIM.

AMINAH dari kumpulan yang kecewa dan mengikut jejak langkah EZAM MAT NOOR KELUAR DARI PKR.Bukan hanya NORHAYATI sahaja yang keluar PARTI KEADILAN RAKYAT tetapi individu lain seperti KHAIRUL ANUAR RAMLI dan pekerja-pekerja pejabat KHAIRUL sendiri.Calon bebas PRK DUN BUKIT SELAMBAU tempoh hari iaitu RADZI MAT LAZIM di antara individu yang kecewa dan terasa hati apabila DATO SERI ANWAR IBRAHIM tidak menghubungi mereka.

Kini AMINAH menonjolkan diri untuk bertanding,di belakang beliau semestinya kelompok yang kecewa serta SAKIT HATI kepada PARTI KEADILAN RAKYAT.RADZI MAT LAZIM hilang wang pertaruhan ketika di PRK BUKIT SELAMBAU,adakah AMINAH INGIN IKUT JEJAK LANGKAH RADZI MAT LAZIM DAN MENERIMA NASIB YANG SAMA. RADZI MAT LAZIM MENGGUNAKAN LAMBANG KERUSI,APAKAH LAMBANG YANG AKAN DI GUNAKAN OLEH AMINAH?

No comments: