SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Sunday, April 12, 2009

PERMULAAN YANG BURUK

Persidangan yang pertama NAJIB RAZAK hadiri telah di tangguhkan.Persidangan tersebut di tangguhkan kerana masalah keselamatan yang tidak terjamin di PATAYYA THAILAND.Perusuh telah menceroboh banggunan yang menempatkan tempat tinggal NAJIB RAZAK menyebabkan persidangan ASEAN di tangguhkan.

Belum pun sempat mewakili MALAYSIA tiba-tiba perkara di luar jangkaan berlaku.Muka NAJIB RAZAK yang kurang senang dengan penangguhan ini dan terus pulang ke KUALA LUMPUR.Malang sungguh nasib NAJIB RAZAK hajat tidak kesampaian,satu permulaan yang buruk sempena menjadi PM MALAYSIA yang baru.Keadaan di BANGKOK menjadi huru hara dan arahan darurat di keluarkan oleh PM THAILAND ABISIT di kawasan tersebut.Semestinya ROSMAH MANSOR kecewa kerana tidak dapat melihat suaminya sebagai PM MALAYSIA KE PERSIDANGAN ASEAN di PATTAYA THAILAND.

Buka setakat persidangan ASEAN yang di tangguhkan malahan perjumpaan isteri-isteri KETUA NEGARA ASEAN turut di tangguhkan.Nasib nasib...

1 comment:

Anonymous said...

biar mati di pattaya, thailand pun tak pa, tak da kesian atau belas kasihan sebab negara malaysia perlu reformasi seperti dilakukan di thailand!