SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH

Thursday, January 22, 2009

LEMBU PULAK DAH....


Semalam (GERAK) satu pertubuhan yang di asaskan oleh mamat EZAM ini telah membuat laporan kepada SPRM ke atas MB SELANGOR TAN SRI KHALID IBRAHIM mengenai pembelian lembu.Dakwaan yang kononnya MB SELANGOR ini menggunakan wang kerajaan negeri SELANGOR

Untuk membeli 46 ekor LEMBU ketika hari raya korban tempoh hari.Selepas itu pula lembu2 itu di agihkan kepada 46 buah surau sekitar BANDAR TUN RAZAK.Aku pun naik heran kerana beli lembu pun nak jadi kan isu juga,untuk pengetahuan semua TAN SRI KHALID tu tak mungkin dia guna duit kerajaan NEGERI kerana DUIT DIA SENDIRI PUN BANYAK sebelum masuk arena politik TAN SRI KHALID sememamngnya orang yang boleh di katakan kaya kerana hasil usha perniagaan dalam pada waktu yang sama pula kita kema faham bahawa SETIAP ADUN DI MALAYSIA ADA ELAUN KERAIAN,jumlah sekitar rm5000 ke atas untuk dun dan MP lebih lagi.Kenapa lembu 46 ekor nampak jet sukhoi dengan kapal selam tak nampak?sudahlah mamat ezam oi hg dah tak laku lagi macam dulu2 selepas kotak surat pun yang hang dok wayang...sudin sudin...................

No comments: