SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Friday, April 8, 2011

APA NAK JADI DA....


Apa nak jadi da...soalan ini bermain di fikiran apabila melihat wajah pegawai KASTAM yang di temui mati di bangunan SPRM.Rasa sediah pun ada bercampur keliru dengan apa yang berlaku.Setelah TEOH BEN HOCK kini pula SARBANI,apakah yang berlaku sebenarnya?persoalan ini tidak pernah terjawab walaupun telah di dedahkan oleh beberapa blog sebelum ini mengenai TEOH BEN HOCK.

Jika diikuti temubual yang di jalankan oleh MALAYSIAKINI terhadap beberapa rakan SARBANI,amatlah mustahil SARBINI bunuh diri.Di katakan SARBANI menjadi seorang IMAM ketika solat di WISMA dan di anggap orang yang baik dan di senangi kakitangan KASTAM.

Di ceritakan oleh seorang sahabat mengenai sebuah negara MISKIN iaitu SOMALIA,di negara tersebut juga mempunyai pemimpin yang beragama ISLAM tetapi sering berlaku 'orang hilang'.Maksudnya orang yang di lihat lantang mengkritik KERAJAAN akan di hapuskan,mungkin ia tidak mengenal usia.Mendengar sahaja apa yang di ceritakan membuatkan hati terdetik,adakah MALAYSIA akan sampai tahap yang sebegitu?ahhh harapnya tidak.

Di khabarkan juga PEGAWAI KASTAM mogok sehinggakan POLIS terpaksa mengambil alih WISMA KASTAM.Nak tunggu TV3 keluar berita ini memang tidak ada jawabnya.

LAWAN TETAP LAWAN

HIDUP HARAPAN

No comments: