SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Friday, November 20, 2009

PANASSSSSSSSSSSS............

Penyiasat persendirian P Balasubramaniam menyebut nama adik perdana menteri dengan tindakannya menarik balik akuan bersumpah mengaitkani Najib Razak dengan kes Altantuya Shaariibuu.

Pendedahan nama Mohamed Nazim Razak itu dibuat dalam bahagian akhir wawancara bekas pegawai polis Cawangan Khas itu - yang pernah menjadi pengawal peribadi Abdul Razak Baginda, kenalan rapat Najib - dalam laman web Malaysia Today hari ini.

Sebelumnya, dalam empat bahagian awal tembual tersebut, Balasubramaniam hanya menyebut adik perdana menteri dengan gelaran "seorang Datuk VIP" yang ditemui di The Curve, Damansara pada malam sebelum bertolak ke luar negara.

"Beliau di sana bersama isterinya yang sedang sarat mengandung. Walaupun saya tidak bercakap dengannya (wanita itu), saya mengenalinya sebagai seorang personaliti TV.

"Saya rasa beliau (isteri) pernah menjadi pengacara rancangan Nona (di TV3)," Balasubramaniam dipetik berkata.

Penyiasat persendrian itu menggemparkan negara pada Julai tahun lalu apabila muncul di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya mengumumkan akuan bersumpahnya yang mengaitkan Najib, waktu itu timbalan perdana menteri, dengan wanita Mongolia itu yang mati dalam pembunuhan kontroversi.

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. BALA SUDAH SAMPAI…. kah kah kah..

kah kah kah... DARI MANA BALA INI DATANG...kah kah kah..

kah kah kah… BILA NAK BUAT KENDURI TOLAK BALA…. kah kah kah..

woit… INI BUKAN SAJA SUAMI ISTERI… INI DAH JADI TIM ANAK BERANAK…. kah kah kah..

nota:
ciiiis…. durhaka kau baruma !

tt

No comments: