SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH

Wednesday, November 11, 2009

SUDAH LA ZUL OI.....

Saya merasakan masalah yang di timbulkan ZUL NORDIN ini adalah perkara biasa bagi saya.Biasa kerana saya dan kawan-kawan di sekitar KULIMdan masak dengan sikap dan masalah yang di timbulkan oleh wakil rakyat parlimen KULIM BB ini.Nak di ikutkan telinga kami di KULIM ni dah tebai sebab selalu dengar masalah dia nie,jadi tak heranlah kalau DSAI memberi kata dua kepada pimpinan PKR zul nordin PULA YANG MELOMPAT.

Dari malam pertama ZUL NORDIN di umumkan jadi calon sampai sekarang yang sampai di telinga dan pengetahuan kami nie hanya masalah masalah masalah masalah.Ish jarang la nak dengar orang puji,tetapi bukan dia tak turun kawasan langsung tetapi masalah itu lebih baik dari kebaikan menyebabkan kebaikan di tutupi oleh masalah yang di timbulkan.Dari dulu ada pejabat di pekan KULIM pindah pula ke KUALA LUMPUR,selepas itu baru-baru ini buka semual di kulim..hmmmm tak habis-habis bagi orang masalah.Kalau nek cerita bab masalah ZUL NORDIN di kawasan nie naik letih dah,kalau nak tahu carilah artikel-artikel yang pernah menceritakan tentang peribadi dan tingkah laku ZUL NORDIN di kawasan dia.

PKR KULIM BB pula macam biasa la,nanti bila aku cakap ada orang kata saya suka dok mengata pulak,tapi kadang2 kena kata jugak hehhe..'HIDUP SEGAN MATI TAK MAU' itulah ungkapan yang paling sesuai,ada benda penting baru nak meeting.Hmmmmmm kalau macam tu bulan depan nak PRU13 baru meeting cabang ok la mcm tu.Lepas itu kata plak pas tak tolong itu dan ini,tapi bila di fikir semual kenapa pas layan PKR begitu?jawapannya ada pada AJK CABANG PKR KULIM BB.Kita pula kadang-kadang jangan terlalu salahkan orang,kalu tak boleh ikut dasar parti boleh blah dan peluk UMNO rapat-rapat itukan lebih mudah...Sudahla zul oi.....

MERAK BUIH

3 comments:

Enam Tolak Enam said...

aper ni bro, jangan ler dok kata kat ahli parlimen kami ... u duduk kulim ker nak kata macam tu ... Yb lain selepas bergelar YB semuanya lupa diri, tapi dia tak ... dia menang jer terus balik KL kampung halaman dia ....Macam ni ler YB yang kami cari ....

Anonymous said...

YB zul lah seorang perjuangan sejati ...... berjuang tanpa sebarang wang ringgit.. kami bangga mendapat YB macam YB Zul.. Terima kasih Abg Joe, Terima kasih PKR

zul forever said...

saya cukup sedih bile baca perkara macam ni ... ni semua fitnah terhadap YB kami, saya cukup kagum dengan YB Zul kerana beliau sanggup datang dari KL ke kulim dengan hanya menaiki Bas, sampai jer kulim jam 3 pagi dia terus akan hubungi kami untuk kami bawa beliau melawat kawasan sekitar kulim sebelum beliau akan bergegas balik pada hari yang sama pukul 11.30 pagi .. ini lah pemimpin bersama rakyat yang sanggup naik bas... kami juga tolong beliau secara ikhlas tanpa mengharapkan sebarang balasan