SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH

Saturday, June 13, 2009

AWAS AGEN YAHUDI KAH KAH KAH

SALAM...Tersentot jugak yob, dikatanya aku nih ajen yahudi...Cuba pujuk hati, ramai jugak Yahudi yang Islam...lebih 2/3 rasul pun dr darah Yahudi ye tak...orang Melayu ada rasul ke?!!!...Ade, Nabi Kahar...wakaka...
Depa kata plak hok Rasul2 yang turun kt Yahudi tu pasal puok2 tu jahat, paling gaban punye...Ye ke?Ade miker dengor orang Yahudi rampas tanah Yahudi?...Melayu ader...,ade miker dengor yahudi runtuh synagogue depa?...Melayu ade la hok peruntuh masjid...,ade mike dengor Yahudi bunuh rabaii depa sendiri?...Melayu ade, hok bunuh ulama tahun 85 tuh...?
Dah tu aper lebihnya jadi Melayu nih? Melayu nih pandai, lemah lembut,berbudi bahasa, taat setia. Yang paling penting, dapat Islam pun pakai baka...apa owang putih kater...heritej en pedigri?...cam tu lah lebih kurang nyer...Kan bagus tuh, tak payah cari2...mai sendiri saje, bab ilmu2 yang dituntut cari lantak korang lehhh...
Kalu cam tuh apo eihhh nak kocik hati...nak tuduh teman nih agen Yahudi tuduh lah...man tak kisah!!! Dah pun namanyer owang, sifat sangka buruknyer berlebih2 dari yang baik. Tak per lah, kawan tu pun sayang kat jemaah jugak sebenarnya...
Tapi yer la yob, sejak bila pulak teman kondem TGHH? Dlm email teman hari tu pun teman dah mention yang teman dok simpan lg rasa hormat dan sayang kt tok guru. Lain la kat cikadak 2 ekor tu campur c pelesit MSO.Bila teman kater "dari hang baca Harakah tuh,baik hang beli Utusan Malaysia!!!", takkan tak paham maksud teman kot...baca selapis je ke? Awat, baru semalam je ke kenal teman nih?
K lah yob...sajer nulis nih, makasih pasal luangkan masa, dah nulis hih habis la tension teman...untuk teman2 yang benar2 mengerti kasih sayang teman kat jemaah dan perjuangan Islam, nak kater teman nih agen Yahudi pun kater lah, teman x kisah...jangan dikaternya teman nih AGEN ZIONIS sudah...!!!
Eh yob2 faham ke nih...salam

No comments: