SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Sunday, June 7, 2009

PRU 13 BERCERAI TALAK SATU

Setelah kemenangan mutlak Nasa sebagai timbalan presiden PAS,tercetus semula ide kerajaan perpaduan yang diusahakan secara serius oleh Nasa dan geng Mustafa Ali .Ide ini bertujuan menghalang DSAI daripada menjadi PM melalui Pakatan Rakyat. Ide ini medapat sokongan penuh Najib Magnolia dan BN. Perkara ini bukan lagi rahsia, sekiranya ide ini termakbul maka tiada harapan lagi rakyat malaysia untuk melihat suatu Malaysia baru. Kes Altantuya akan tenggelam begitu sahaja apabila ada pemimpin kita tidur bersama Najib. Segala rasuah dan penyelewengan dahulu akan lenyap begitu sahaja. Kes Memali sudah dianggap selesai. Segala dosa BN UMNO kepada rakyat tak akan diungkit dan dibahaskan lagi. Lupakan hudud buat selamanya kerana tak mungkin puak2 UMNO yang terdiri daripada perasuah perompak perogol kaki zina penyalahgunaan kuasa dan beribu dosa lagi akan menerima perintah Allah ini?

Apa yang kita dapat ialah beberapa jawatan dalam kabinet,pengagihan peruntukan yang mungkin adil untuk YB2 ADUN dan Parlimen, Ruang media TV yang lebih sedikit daripada sekarang dan yang paling besar kita perolehi ialah kekecewaan rakyat kepada kita yang memilih kita untuk membentuk malaysia baru dan adil yang jauh dari bayangan BN.

Apa akan jadi pada PRU 13? apakah kita perlu bercerai semula dengan BN dan berkempen semula menentang mereka, Apakah kita boleh mengkapirkan mereka semula setelah bertalak satu kerana PRU.

Apakah Nasa takut kepada DAP.?
Apakah Nasa tak suka pada Anwar?
Apakah BN benar ikhlas?
Bagaimana kes rampasan kuasa di Perak.?
Apakah kerajaan perpaduan hanya untuk semenanjung dan bukan Sabah Serawak?
beribu persoalan lagi...............
Posted by Cokolat Angin at 7:15 PM 0 comments
Monday, June 1, 2009

cokolat angin

2 comments:

ramli said...

na kaldai yang tercirit-cirit sakit perut ... amnakala Nasa pula merupakan pencuci bontot lekdai tersebut seraya berharap keldai tak sakit perut lagi ....Natijahnya !!!!! pencuci bontot keldai itu akan ditendang oleh keldai itu kemudiannya ...KAH KAH KAH ... MUNKEE BETUL PENCUCI BONTOT LELDAI ITU.....

ramli said...

umno itu laksana kaldai yang tercirit-cirit sakit perut ... manakala Nasa pula merupakan pencuci bontot keldai tersebut seraya berharap keldai tak sakit perut lagi ....Natijahnya !!!!! pencuci bontot keldai itu akan ditendang oleh keldai itu kemudiannya ...KAH KAH KAH ... MUNKEE BETUL PENCUCI BONTOT KELDAI ITU.....