SEMARAK REFORMASI

LAGU SELOKA KEDAH


Wednesday, June 3, 2009

MSO MERAPU LAGI....

MSO masih lagi tak puas hati…kalau yang sebelum ini ia cuba menulis menjawab balik tulisan blogger kick de fella, tetapi kali ini ia secara direct menghentam Husam lagi…

Bagi aku tahap kemanusiaan yang ada pada MSO sudah sampai ke zero….sudah hilang pertimbangan.. aku tak tau nak kata apa lagi kepada makhluq Allah yang ini..apakah kerana komisyen kambing tu masih tak habis-habis lagi…

Tetapi kali ini ia cuba menaikkan imej Husam dulu, dengan setinggi-tinggi perhargaan, bila dia olak begitu tinggi umpama dia meletak lembing kat bawah dan membiarkan lembing itu menyula Husam dari bawah, itulah caranya ia nak membunuh manusia yang nak menegakkan syiar Islam.

Hangpa baca sedikit dari sedutan tulisannya…

Barang kali juga selain Husam, Nik Aziz tidak nampak orang lain boleh menguruskan dan menjana ekonomi negeri, tetapi nak serah begitu saja juga tidak berapa ‘arap’, kata orang Kelantan. Kenapa Tok Guru tidak ‘arap’, sebabnya mungkin Tok Guru juga menilai Husam seperti mana saya menilai pemikiran, karektor cita-cita politik serta keperibadian Husam menerusi beberapa penulisan dan catatan saya mengenainya akhir-akhir ini.

Ha ha kelakar… kalakar juga ya.. perasaan dia umpama TGNA, hidup menulis tiap-tiap hari dengan mengata adu domba kat orang.. perasan macam tok Guru… oii kencing dalam mangkok suluh muka tu dulu… malu la sikit… eeei geli aku….

Selagi hang tulis mengganggu orang nak melaksanakan Islam.. selagi itu aku pun kacau hang… itu janji aku…..

MANJONGMARI

No comments: